Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Fiat Grande Punto képes leírás - Fiat.tlap.hu
részletek »

Fiat Grande Punto - Fiat.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: fiat.tlap.hu » Fiat Grande Punto
Keresés
Találatok száma - 4 db
Bemutató: Fiat Punto Grande

Bemutató: Fiat Punto Grande

Stilo kudarcának okait majdnem olyan lelkesen kutatják az olaszok, mint a Római Birodalom bukását. Pont a World Trade Center pusztulása utáni recessziót sikerült telibe kapni, problémák voltak a megbízhatósággal, ráadásul nagyon golfosra vették az imidzset, ami a németeknek mégiscsak jobban áll, satöbbi, satöbbi. A benzin ára emelkedik, de az élet megy tovább, és lassan mintha a Fiat is összeszedné magát. A Stilo, ugye, a piac szerint nem jött össze, a Multipla és a Punto II. frissítése pedig szerintünk nem, de most rövid idő alatt itt a második, teljesen átgondolt és vállalható új modelljük (az egyik a Panda). A forma ugyanolyan dögös, mint a képeken. A Punto II-t túlszárnyalni nem lehet, de ez is csúcsközeli dizájn. A Giugiaro-Italdesign és a Fiat Centro Stile közös fejlesztés, és egyelőre hibát nem találtam benne. Az orra kicsit Maserati GT-s, amiben az az érdekes, hogy az előző Puntót épp a szélességet hangsúlyozó csíklámpák tették lapos, kistestű ragadozóvá. Ezek a fényszórók viszont inkább srégen fölfelé nyúlnak, hasonló hatással.

Fiat Grande Punto teszt

Fiat Grande Punto teszt

Minden bántó szándék nélkül, a Fiatnak a Grande Punto sikere olyan fontos, mint téeszben a gumicsizma. Az autó bemutatását érezhetően nagy várakozás előzi meg, Luca De Meo kereskedelmi igazgató fordulópontról beszélt a nemzetközi sajtóbemutatón, amely elhozhatja az áttörést. A Fiat szeptember 5-6-ára egész Európából összetrombitálta az újságírókat Torinóba, ahol a Grande Punto világpremierjén a vállalat legfelső vezetése mutatta be az autót. Ilyen magas rangú menedzserek, ebben az esetben Sergio Marchionne, a Fiat konszern és a Fiat Auto vezérigazgatója illetve a teljes Fiat csoport elnöke, Luca Cordero di Montezemolo jellemzően csak akkor van ott egy prezentáción, ha nagyon fontos az autó vagy az újságírók a legnagyobb piacokról érkeznek. Fiat szempontból a Grande Punto a legfontosabb kategóriában debütál. Európában évente nagyjából 3 750 000 kisautó talál gazdára, ami a piac 26 százalékát jelenti. Olaszországban, a Fiat legnagyobb piacán ez az arány egyenesen 37 százalék. Az 1993 óta világszerte eladott bő 6 millió Punto azt mutatja, hogy ebben a kategóriában a Fiat nem hibázott az első két generációnál. Mellényúlás most még kevésbé fenyeget.

Fiat Grande Punto Törésteszt

Fiat Grande Punto Törésteszt

Tegnap tette közzé az Euro NCAP legújabb törésteszt-eredményét, igaz, most mindösszesen egy modellt teszteltek. A Fiat teljesen új Puntója igen szépen teljesített a törésteszten, 33 megszerzett pontjával kiérdemelte az ötcsillagos minősítést. A frontális ütközésre 14- (85 %), az oldaltörésre pedig 18 pontot (98 százalékot) kapó újdonság ezen felül további két pontot gyűjthetett be a biztonsági öv becsatolásáért terrorizáló audiovizuális felszerelésért. Nem a Fiat Grande Punto az első ötcsillagos autó a kiskategóriás autók között, hiszen a Renault Modus már hónapokkal ezelőtt kiérdemelte ezt a címet. A franciák modellje ugyanúgy 33 pontot szerzett, ilyen tekintetben tehát holtverseny van a két autó között. Ennél jobbat ilyen kis méretekkel már csak a minik közé sorolt Peugeot 1007-esnek sikerült elérnie, aminek nem kevesebb, mint 36 pontot sikerült szereznie, ezzel a teljesítménnyel egyébként abszolút értelemben is az elsők között van. A harmadik generációs Punto a gyermekeket is jól védi, ebben a műsorszámban három csillagot (35 p, 72 %) sikerült begyűjtenie az ötből. Az elgázolt gyalogosokkal is relatíve jól bánik az olasz kisautó, négyből három csillagot eddig csak a Suzuki Sw.

Fiat Grande Sport

Fiat Grande Sport

Soha rosszabb sorozatot! Na nem a tévében, olyan mélyre még nem süllyedtem, hogy a kereskedelmi adókon futó latin-amerikai vagy magyar szappanoperákat dicsérjem! Csak azon álmélkodtam magamban, hogy mostanában eléggé kijutott nekem; egymás után, csupa-csupa első osztályú gépkocsi vizsgázott' a kezem alatt. A remek széria a Škoda Octavia RS-sel kezdődött, majd egy másik RS-sel, a Megane F1 Team-mel folytatódott, most legutóbb pedig a Grande Punto Sporthoz volt szerencsém. Nem rossz, ugye? Én is csak bízni tudok benne, hogy a felhozatal továbbra is ilyen jó lesz. Soha rosszabb sorozatot! Na nem a tévében, olyan mélyre még nem süllyedtem, hogy a kereskedelmi adókon futó latin-amerikai vagy magyar szappanoperákat dicsérjem! Csak azon álmélkodtam magamban, hogy mostanában eléggé kijutott nekem; egymás után, csupa-csupa első osztályú gépkocsi vizsgázott' a kezem alatt. A remek széria a Škoda Octavia RS-sel kezdődött, majd egy másik RS-sel, a Megane F1 Team-mel folytatódott, most legutóbb pedig a Grande Punto Sporthoz volt szerencsém. Nem rossz, ugye? Én is csak bízni tudok benne, hogy a felhozatal továbbra is ilyen jó lesz.

Tuti menü