Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Fiat linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

Fiat képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: fiat.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 98 db
5 Végzetes Hiba Nyomtávszélesítő Választása Előtt

5 Végzetes Hiba Nyomtávszélesítő Választása Előtt

Egy 25 oldalas, fotókkal, ábrákkal és számítási példákkal teli nyomtávszélesítő választási útmutató, mely lépésről-lépésre vezet végig egy autódra specifikus nyomtávszélesítő garnitúra kiválasztásán. 5 végzetes hiba, amit semmiképp ne kövess el a nyomtávszélesítő garnitúrád és a kerékcsavarjaid kiválasztása során, ha nem szeretnéd, hogy visszafordíthatatlan és ciki legyen a végeredmény. Mikre kell odafigyelni a nyomtávszélesítő pogácsák szélességének a megválasztásakor? Hogyan határozható meg a legegyszerűbben az alkalmazható maximális pogácsavastagság? Kattints a linkre, és minderre választ kapsz!

500 Club Italiano

500 Club Italiano

Az olaszok persze nem lennének olaszok, ha nem nyélgázzal közlekednének még a kerekesszékkel is, így nem kellett sokat várni az 500 Sport változat jöttére sem. A tuningcégek se tétlenkedtek és hamarosan megjelentek a mérgesebbnél mérgesebb Abarth és Giannini minirakéták, nem ritkán 700 köbcentivel és akár több, mint negyven lóerővel. A mai világban - amikor lassan már egy elektromos fűnyíró sincs száz lóerő alatt - eléggé nevetségesen hangzik a negyven ló, de tessék csak beülni mondjuk egy Abarth 595 SS-be. Az üléspozíció alacsony, olyan mintha sámlin ülnénk, ráadásul az ülések oldaltartása is egy sámliéval vetekszik. A műszerfal nem zavarba ejtően zsúfolt - és akkor most finoman fogalmaztam. A kormányoszlopon se fogunk elveszni a bajuszkapcsolók rengetegében, de hát nem is ez a lényeg. A két ülés közé nyúlva egy kis karral találkozunk, vele lehet működésbe hozni az indítómotort. A mókás kis kütyü egyrészt azért jó, mert nem kommersz, eltér a megszokottól, másrészt mert nem fordulhat elő, hogy az önindító behúzótekercsének a halála miatt maradunk ott valahol.

A legolcsóbb hétüléses dízel

A legolcsóbb hétüléses dízel

Általában célszerű minél hamarabb megírni a tesztautóval szerzett tapasztalatokat, mert ahogy az idő telik, egye kevesebbre emlékszik az egyszeri újságíró, halványulnak az emlékek. Még a diktafon sem mindig segít, két-három hetes érlelés után már elképzelhető, hogy nem tudunk mihez kezdeni, ha a jegyzeteket visszajátszva a nyitott ablak szélzajától épphogy csak el nem nyomva azt halljuk vissza magunktól recsegve: 'Rohadt lóca, nem egyszerű, ki ne maradjon!'. A Doblo Panorama feldolgozására csaknem három héttel a tesztautó visszaadása után kerítettem sort. Mégis, mindenre emlékszem, amit együtt átéltünk, szinte hallom a motorhangot a fülemben, érzem tenyeremen a kormányt. Pedig nem kifejezetten élményautónak tervezték. Akkor mi lehet a magyarázat? Talán, hogy nyugodt, békés természetű, sokat utazó, szerény költségvetésből gazdálkodó apukaként pont ez lenne nekem a Tökéletes Közlekedési Eszköz, és azóta is minden úton látott Doblóról az jut eszembe, mennyivel egyszerűbb lenne egy ilyennel az élet.

Atlasz Autó kft.

Atlasz Autó kft.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a Fiat Ducato gyártása: 1981-es bevezetése óta értékesítése mára elérte a 2 milliós darabszámot! A Ducato immár 25 éve igen népszerű modell: kelendő a vállalkozók körében, legyen szó kereskedőkről, bolttulajdonosokról vagy mezőgazdasági termelőkről. Gyakran választják flottájukba a nagyobb vállalatok és a különleges ügyfelek is, mint az önkormányzatok, a rendőrség, kormányzati képviseletek és egészségügyi intézmények. Előszeretettel módosítják a szabadidőiparban érdekelt karosszéria átalakító cégek (karavánok, lakóautók kialakítására), szívesen alkalmazzák az utasszállításban (minibusz, iskolabusz, mentőautó, mozgássérülteket szállító jármű céljából) és a szállításban (zárt teherautónak, hűtőkocsinak, értékszállító járműnek, mobil üzleteknek kiképezve). A Ducato sikere széleskörű variálhatóságában rejlik, melyet már több mint negyedszázada bizonyít. 1981 óta gyártják, minden egyes évben egyre nagyobb darabszámban gördült ki a kereskedőktől, míg 1994-ben kibocsátották a jármű második generációját. Tervezői nem abból indultak ki, hogy egy kizárólagos modellből sokféle variánst kreáljanak.

Auto - Trade 91 Kft.

Auto - Trade 91 Kft.

Cégünk történelmi áttekintése röviden: 1991-ben alakult cégünk, mint egyéni vállalkozás. A folyamatos létszám és árbevétel bővülésnek köszönhetően 1999-ben betéti társasággá alakultunk és megnyitottuk első autóalkatrész üzletünket. 2001-ben Kft-vé alakultunk, a fejlődés töretlenül folytatódott. Elkészült a bemutatóterem és szerviz az új telephelyünkön, és megkezdtük a Hyundai személygépkocsik és haszongépjárművek forgalmazását és szervizelését. 2003-ban a Hyundai mellett a FIAT márka teljes palettáját is elkezdtük forgalmazni és szervizelni. 2004-re az árbevételünk megközelítette az 1,0 Milliárd forintot. Ebben az évben a Hyundai-ok forgalmazását befejeztük, de a szerviz és alkatrész ellátását a mai napig folytatjuk. 2005-ben megvásárolta a cég a Rákóczi úton lévő 3 szintes, összesen közel 600 m2 alapterületű ingatlant, földszintjén márkafüggetlen nyugati autóalkatrészt kezdtünk el forgalmazni. 2006-ban a cég történetének legnagyobb beruházása zajlott, mégpedig a FIAT szalon és szerviz teljes összeépítése és kibővítése, valamint a Rákóczi úti telephely teljes felújítása. Az épület felső szintjén Alfa Romeo személygépkocsi bemutatóterem kivitelezése vette kezdetét.

Autó kartámasz webáruház

Autó kartámasz webáruház

Az online webáruházunkban kapható autó kartámaszok, más néven könyöklők, egyedileg lettek tervezve minden autó típushoz, ezért kényelmesek, megjelenésük esztétikus és beszerelésük egyszerűbb, min az univerzális kartámaszoké. Kivitelezésének köszönhetően pedig jól harmonizálnak az autó belső terével. 2 és 4 funkciós kartámaszok online webáruháza.

auto.news.hu - a tesztportál

auto.news.hu - a tesztportál

A http://www.auto.news.hu/fiat a Fiat tesztek, cikkek, újdonságok tára. Adatbázisba rendezett forrása a jelenleg is forgalomban lévő, Magyarországon kapható Fiat személyautóknak. A honlap látogatói mintegy tizenöt hazai autós portál Fiat tesztjeit találják meg a jól kezelhető katalógusban: innét néhány kattintással elérhető az összes magyar nyelvű Fiat teszt.

Autóalkatrész webshop

Autóalkatrész webshop

Fiat utángyártott alkatrészek kedvező árakon. Rendelés, árajánlatkérés a honlapon keresztül (www.autoalkatreszwebshop.hu), telefonon (06-1-244-8136 vagy 06-20-234-1711) vagy személyesen az üzletben (1039 Budapest, Rákóczi út 7.) lehetséges. Áruátvétel személyesen az üzletben vagy postai úton is megoldott.

Autócentrum Szabó - Téli gumi

Autócentrum Szabó - Téli gumi

Akciós téli gumik és szerelt kerekek. Díjmentes felszerelés. TÉLI GUMI AKCIÓ: Hivatalos márkaszervizeinkben nagy választékban, kedvezményes áron biztosítunk téli gumikat, és szerelt kerekeket. Rendelje meg online vagy alkatrészraktárunkban, és mi díjmentesen felszereljük, és tároljuk gumiabroncsát.

Hirdetés
Autógumi Pláza

Autógumi Pláza

Kiváló minőségű gumiabroncsok azonkívül felnik ingyenes kiszállítással Magyarországon. Honlapunkon használható váltóméret számító révén könnyedén meg tudja találni a kocsijához való nyári- vagy téli gumit. Sokszor kedveskedünk újdonságokkal, gumi tesztekkel, hogy állandóan új infókkal szolgáljunk Önöknek. Bőséges autógumi árukészletünkben jóformán az összes népszerű és mérsékelten népszerű gumi is szerepel. Rendeljen oldalunkon és mi ingyenesen fuvarozzuk csomagját!

Autós játékok

Autós játékok

Ingyenes flash, böngészőben játszható autós játékok, melyek garantált kikapcsolódást kínálnak számodra. Látogass el oldalunkra, ahol a legjobb négykerekű játékok, versenyzős, rallys, forma 1-es, parkolós és egyéb autós játékok várna rád folyamatos frissítéssel. Folyamatosan bővülő kínálatunk mellett érdemes gyakran visszanézni, hiszen újabb és újabb játékok várnak rád!

Autós játékok ingyen

Autós játékok ingyen

A legtutibb autós játékok egy helyen. Az oldalunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy összegyűjtsük az autós játékok kategóriába tartozó legjobb játékokat. Az oldalon a szokványos flash játékok mellett felkerült pár 3d-s Shockwave alapú játék is, melyek egyre népszerűbbek a látványos megjelenítésüknek, élethűségüknek köszönhetően. Gyere és nézz be hozzánk!

Belga klub

Belga klub

Fiat Club Belgio heeft een prachtig clubblad. Dankzij hardwerkende redacteurs, met een goed inzicht in samenstelling en lay-out, is ons clubblad geëvolueerd naar een topper in zijn genre. Dit clubblad dat wij "Het Magazine van de Fiat Club Belgio" noemen zit boordevol interessante informatie over onze oude wagens, waaronder Technische informatie, beschrijving van merkwaardige FIAT wagens en hun derivaten. Tal van leden schrijven hun ervaring neer tijdens de verschillende evenementen, vergaderingen of zelfs hun privé reis met hun oldtimer. Andere vertellen hun ervaring tijdens het restaureren van hun wagen. Via speciale rubrieken kan U de agenda opvolgen van onze club, de race- en rally fanaten, opvolging van persberichten, evolutie van het merk en zijn geschiedenis, gadgets en modelauto's. Via advertenties kunnen alle leden hun auto's, onderdelen en andere curiosa te koop aanbieden of een oproep plaatsen. Ons Magazine is een levend blad geschreven en uitgewerkt door en voor onze leden, het zit boordevol informatie, teksten en foto's die ingezonden worden door onze leden. Clubblad 75 inhoud - continu Voorwoord van de voorzitter Mot final du président Nieuwe leden website jaarove

Bemutató: Fiat Punto Grande

Bemutató: Fiat Punto Grande

Stilo kudarcának okait majdnem olyan lelkesen kutatják az olaszok, mint a Római Birodalom bukását. Pont a World Trade Center pusztulása utáni recessziót sikerült telibe kapni, problémák voltak a megbízhatósággal, ráadásul nagyon golfosra vették az imidzset, ami a németeknek mégiscsak jobban áll, satöbbi, satöbbi. A benzin ára emelkedik, de az élet megy tovább, és lassan mintha a Fiat is összeszedné magát. A Stilo, ugye, a piac szerint nem jött össze, a Multipla és a Punto II. frissítése pedig szerintünk nem, de most rövid idő alatt itt a második, teljesen átgondolt és vállalható új modelljük (az egyik a Panda). A forma ugyanolyan dögös, mint a képeken. A Punto II-t túlszárnyalni nem lehet, de ez is csúcsközeli dizájn. A Giugiaro-Italdesign és a Fiat Centro Stile közös fejlesztés, és egyelőre hibát nem találtam benne. Az orra kicsit Maserati GT-s, amiben az az érdekes, hogy az előző Puntót épp a szélességet hangsúlyozó csíklámpák tették lapos, kistestű ragadozóvá. Ezek a fényszórók viszont inkább srégen fölfelé nyúlnak, hasonló hatással.

Családbarát Fiat 500

Családbarát Fiat 500

A Fiat 500 sikerén felbuzdulva az olasz gyár további vásárlókat kíván megszerezni azzal, hogy négyajtós kivitelben is elérhetővé tenné a Fiat 500 -ast. A képen látható autó egyenlőre még nem létezik, de az olaszok komolyan foglalkoznak egy kicsivel nagyobb Fiat 500 -as megépítésén. A jelenlegi Fiat 500 kis csomagtartójával és kétajtós kivitelével nem mindenki nek megfelelő alternatíva, hiába a sokak által kedvelt retros külső.

Családi kocka - Fiat Fiorino

Családi kocka - Fiat Fiorino

Aki egy kicsit is ismeri a Fiat modellpalettáját, a Fiorino névből már sejtheti, itt bizony egy haszongépjármű-leszármazottról van szó, ami igaz is, ám a Qubo érdekessége, hogy az olaszok a szokásosnál is többet erőlködtek azon, hogy a végeredmény egy teljes értékű személyautó legyen. Az igáslóváltozathoz képest valóságos akváriumnak tűnik a Qubo, annyi ablakot raktak rá, és persze felkerültek a kötelező szabadidőautós kiegészítők is: duci kerékjárati ívek, védőcsíkok az autó oldalán és az elmaradhatatlan tetősín, amely nem mellesleg feláras extra. A végeredmény kifejezetten mutatós, egyszerre vagány és aranyos. Telitalálat az autó óriásira kerekített légbeömlője és bumfordi orrésze, amely egy elkallódott spánielnél is meggyőzőbben közli az emberrel: tessék engem hazavinni! A Qubo hátuljánál már nem volt mivel játszaniuk a formatervezőknek, ugyanis a B oszloptól kezdve gyakorlatilag egy dobozról van szó. Az utastérbe gyerekjáték bejutni az óriási első ajtókon illetve a kétoldali tolóajtókon keresztül, a raktér elérésével szintén nincs gond, ugyanis szinte az autó egész hátulja felnyílik.

Drasztikus beavatkozás

Drasztikus beavatkozás

Olaszországi látogatásunk alkalmával nem csupán a hármas ikrek legújabb generációját mutatták be, hanem szülőhelyüket is alaposan szemügyre vehettük. A gyárlátogatás előtt beszédet mondott Sergio Marchionne, a Fiat és Jean-Martin Folz, a PSA Peugeot Citroën vezérigazgatója. Mindketten megelégedéssel beszéltek a két konszern 1978-ban kezdődött közös munkájáról. 2002-ben további tizenöt évre szóló együttműködési megállapodást írtak alá, amely többek között teljes haszonjármű-kínálatuk megújítását is tartalmazza. Ennek első állomása a legnagyobb típus, a most megismert Ducato-Boxer-Jumper bemutatása, amit év végén egy-egy kisebb testvér követ majd. Végül 2008-ban érkezik a legkisebb, a Tofasszal közösen, Törökországban készülő haszonjármű. A most bemutatott X250 kódjelű újdonság a Fiat üzemeltetésével működő, a Fiat és a PSA ötven-ötven százalékos tulajdonában álló Sevel (Società Europea Veicoli Leggeri - európai kishaszonjármű vállalat) üzemben készül, Olaszországban. Európa legnagyobb kishaszonjárműgyárában.

Tuti menü